Методичне об’єднання вчителів корекційного навчання та психологічної служби

Керівник методичного об’єднання вчителів корекційного навчання та психологічної служби

 

Грушовець Світлана Вікторівна  
Викладає предмет  
Освіта повна вища
Навчальний заклад, який закінчила Рівненський державний  гуманітарний університет; Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Спеціальність за освітою всесвітня історія та народознавство; корекційна освіта
Загальний педагогічний стаж 22 роки
Стаж роботи в закладі 15 років
Кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії»
Тема, над якою працює «Особливості корекційної роботи з дітьми з тяжкими порушеннями мовлення»
Методичні розробки: «З попелу забуття» (2007),  «Системний розвиток психічних процесів як передумова формування життєвих компетентностей дітей з тяжкими порушеннями мовлення   на корекційно – розвиткових заняттях» (2020)

 

           

Демянчук Оксана Владиславівна  
Викладає предмет  
Освіта повна вища
Навчальний заклад, який закінчила Магнітогорський державний педагогічний коледж; Рівненський державний  педагогічний інститут
Спеціальність за освітою викладання в початкових класах з додатковою кваліфікацією керівник ритміки і хореографії; педагогіка і  психологія (дошкільна)
Загальний педагогічний стаж 31 рік
Стаж роботи в закладі 27 років
Кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії»
Педагогічне звання «старший вчитель»
Тема, над якою працює «Здоровязберігаючі технології  на уроках ритміки».
Методичні розробки: «Корекційно-розвиткові заняття з ритміки у початкових класах школи  інтенсивної педагогічної корекції» (2010р.)

 

                        

Захарчук Наталія Олександрівна  
Викладає предмет  
Освіта повна вища
Навчальний заклад, який закінчила Рівненський державний педагогічний інститут
Спеціальність за освітою російська мова та література, практична психологія в закладах середньої освіти
Загальний педагогічний стаж 27 років
Стаж роботи в закладі 27 років
Кваліфікаційна категорія «Спеціаліст вищої категорії»
Тема, над якою працює «Організація навколо дитини з особливими освітніми потребами сприятливого простору, створення особливої, оптимістичної, позитивно – емоційно насиченої атмосфери для розвитку особистості»
Методичні розробки: «Проблеми психології дитячої гри в роботах Л. Виготського» (2010), заняття з елементами тренінгу «Ваш вибір – здоров’я» (2014),  «Здоров’я та успіх – у наших руках» (2014)

 

 

Пашковець Олена Григорівна  
Викладає предмет  
Освіта повна вища
Навчальний заклад, який закінчила Рівненський державний гуманітарний університет; Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка
Спеціальність за освітою педагогіка і методика середньої освіти. Мова та література (англійська, німецька); логопедія, спеціальна психологія
Загальний педагогічний стаж 14 років
Стаж роботи в закладі 14 років
Кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії»
Тема, над якою працює «Стимуляція пізнавальної активності молодших школярів»
Методичні розробки: практичний посібник «Корекційно – розвиткові заняття з дітьми із ЗПР» (2012); «Корекція розвитку пізнавальної діяльності», газета «Дефектолог» 2013№11; «Заняття з розвитку уваги: Корекційно – розвивальні ігри та вправи» 4-й клас/ -С.34 – 48, газета «Дефектолог» 2016 №11; навчальний посібник для занять з корекції розвитку «Пізнавай! Міркуй! Зростай!» (2018)

 

 

Сікачевська Валерія Валеріївна  
Викладає предмет  
Освіта повна вища
Навчальний заклад, який закінчила Рівненський державний гуманітарний університет; Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка
Спеціальність за освітою історія та теорія культури; логопедія, спеціальна психологія
Загальний педагогічний стаж 15 років
Стаж роботи в закладі 15 років
Кваліфікаційна категорія «спеціаліст другої категорії»
Тема, над якою працює «Музичні засоби логопедичної ритміки»
Методичні розробки: «Логоритміка як засіб корекції порушень у дітей з особливими потребами» (2020)

                                 

Хролець Наталія Сергіївна  
Викладає предмет  
Освіта повна вища
Навчальний заклад, який закінчила Рівненський державний  гуманітарний університет; Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Спеціальність за освітою початкове навчання, соціальна педагогіка; корекційна освіта
Загальний педагогічний стаж 14 років
Стаж роботи в закладі 14 років
Кваліфікаційна категорія «спеціаліст першої категорії»
Тема, над якою працює «Створення сприятливих умов для особистісного розвитку здобувача освіти, надання йому комплексної соціально – психологічної допомоги у його соціалізації».
Методичні розробки:  

 

Жижка Олександр Володимирович  
Викладає предмет  
Освіта повна вища
Навчальний заклад, який закінчила Рівненський державний  гуманітарний університет; Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Спеціальність за освітою початкове навчання (кваліфікація: вчитель початкових класів, вчитель фізичної культури у початкових класах) ; корекційна освіта
Загальний педагогічний стаж 12 років
Стаж роботи в закладі 12 років
Кваліфікаційна категорія «спеціаліст першої категорії»
Тема, над якою працює «Гімнастичні вправи як засіб корекції постави
Методичні розробки:  

 

Мичак Ірина Ігорівна  
Викладає предмет  
Освіта повна вища
Навчальний заклад, який закінчила Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука; Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка
Спеціальність за освітою початкове навчання; логопедія, спеціальна психологія
Загальний педагогічний стаж 13 років
Стаж роботи в закладі 13 років
Кваліфікаційна категорія «спеціаліст другої категорії»
Тема, над якою працює «Корекція мовлення дітей старшого дошкільного віку з ТПМ»
Методичні розробки:  

 

 

Максимович Олена Миколаївна  
Викладає предмет  
Освіта повна вища
Навчальний заклад, який закінчила Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка
Спеціальність за освітою логопедія, спеціальна психологія
Загальний педагогічний стаж 5 років
Стаж роботи в закладі 5 років
Кваліфікаційна категорія «спеціаліст другої категорії»
Тема, над якою працює «Інтеграція як принцип організації корекційно – відновлювальної роботи з мовленнєвого розвитку дітей молодшого дошкільного віку»
Методичні розробки:  

 

 

Санницька Вікторія Юріївна  
Викладає предмет  
Освіта повна вища
Навчальний заклад, який закінчила Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки; Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка
Спеціальність за освітою хімія; логопедія, спеціальна психологія
Загальний педагогічний стаж 6 років
Стаж роботи в закладі 6 років
Кваліфікаційна категорія «спеціаліст другої категорії»
Тема, над якою працює «Особливості розвитку мовлення у дітей дошкільного віку із ТПМ»
Методичні розробки:  

 

 

Мартинюк Альона Михайлівна  
Викладає предмет  
Освіта повна вища
Навчальний заклад, який закінчила Дубенський педагогічний коледж Рівненського державного гуманітарного університету, Волинський національний університет імені Лесі Українки, Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка
Спеціальність за освітою соціальна педагогіка; педагогічна освіта; логопедія, спеціальна психологія
Загальний педагогічний стаж 6 років
Стаж роботи в закладі 6 років
Кваліфікаційна категорія «спеціаліст другої категорії»
Тема, над якою працює «Корекція дислексії та дисграфії у дітей старшого шкільного віку»
Методичні розробки:  

 

Андрійчук Тетяна Володимирівна  
Викладає предмет  
Освіта повна вища
Навчальний заклад, який закінчила Рівненський державний  гуманітарний університет
Спеціальність за освітою фізична культура
Загальний педагогічний стаж 5 років
Стаж роботи в закладі 4 роки
Кваліфікаційна категорія «спеціаліст»
Тема, над якою працює «Розвиток фізичних якостей школярів засобами рухливих ігор на заняттях ЛФК»
Методичні розробки:  

 

Оверчук Ольга Петрівна  
Викладає предмет  
Освіта повна вища
Навчальний заклад, який закінчила Рівненський державний гуманітарний університет
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка
Спеціальність за освітою Математика. Основи економіки.
Логопедія.
Загальний педагогічний стаж 11 років
Стаж роботи в закладі 11 роки
Кваліфікаційна категорія «спеціаліст другої категорії»
Тема, над якою працює Особливості підходу до формування правильного мовлення у дітей дошкільного віку із ТПМ
Методичні розробки: