Порядок організації освітнього процесу в КЗ «Тучинська спеціальна школа І-ІІ ступенів» Рівненської обласної ради на період карантину

 

Порядок організації освітнього процесу

в КЗ «Тучинська спеціальна школа І-ІІ ступенів»

Рівненської обласної ради

на період карантину

 

  1. Допуск до роботи персоналу закладу освіти здійснювати за умови використання засобів індивідуального захисту (распіратора або захисної маски, в тому числі виготовленої самостійно) після проведення термометрії безконтактним термометром. Заборонено входити до закладів з температурою понад 37,2 С.
  2. Термометрія не обов’язкова для учнів/вихованців.
  3. Здобувачам освіти входити та пересуватися по закладах освіти потрібно у масці, під час занять її можна не використовувати. Учні 1-4 класів можуть ходити по школі без масок.
  4. На підйомі та перед заняттями педагоги опитуватимуть учнів/вихованців про самопочуття. При симптомах захворювань – направлятимуть на огляд до медпрацівника.
  5. Забороняється допуск до закладу освіти батьків або супроводжуючих осіб.
  6. На всіх входах до навчального та спального корпусів закладу мають бути антисептики, учні та педагоги повинні мити руки водою з милом перед початком кожного навчального заняття або використовувати антисептик.
  7. У туалетах повинні бути рідке мило, паперові рушники.

 

  1. Педагоги:
    • Протягом дня слідкувати за станом здоров’я дітей та у разі виявлення ознак захворювання передати вихованця/учня медичним працівникам закладу та інформувати адміністрацію та батьків.
    • Після проведення кожного навчального заняття проводити провітрювання впродовж не менше 10 хвилин.
    • Вчителі здійснюють чергування у навчальному корпусі та І поверсі спального корпусу, слідкують щоб учні пересувалися відповідними маршрутами та не допускають скупчення під час перерв.
    • Провести уроки здоров’я, на яких зосередити увагу здобувачів освіти на знаннях щодо профілактики вірусних захворювань та контролю самопочуття.
    • Класні керівники забезпечують питний режим у класах. Мають бути чашки для кожної дитини і 5 літрова ємність для питної води.
    • За сприятливих погодних умов проводити навчальні заняття на відкритому повітрі.
    • Обирати види діяльності, які мінімізують безпосередній фізичний контакт між учнями, зокрема зменшуючи кількість комунікаційних вправ.
    • Спілкування з батьками здійснювати дистанційно за допомогою доступних засобів зв’язку.
    • Проводити ранкові зустрічі із дотриманням соціальної дистанції, за можливості – на свіжому повітрі.

 

  1. Вихователі:
    • Забезпечити питний режим у спальнях. У кожній спальні має бути ємність з водою та індивідуальні чашки.
    • Інформувати батьків або законних представників, про стан здоров’я здобувачів освіти, які проживають у закладі протягом тижня.
    • Вихователі здійснюють чергування у навчальному корпусі та І поверсі спального корпусу під час самопідготовки, слідкують щоб учні пересувалися відповідними маршрутами та не допускають скупчення під час перерв.
    • Щодня проводять огляд кімнат для проживання здобувачів освіти.
    • Відслідковують, щоб проживаючі не допускали об’єднання ліжок.
    • Попереджають учнів про необхідність дотримання дистанції при веденні спільного побуту і дотриманні маскового режиму.

 

  1. Медичні працівники:
    • Провести інструктажі для працівників щодо запобігання поширенню коронавірусної хвороби, дотримання правил распіраторної гігієни та протиепідемічних заходів;
    • Щоденно проводити температурний скринінг працівників закладу.
    • Не допускати до роботи персонал, визначеного таким, який потребує самоізоляції відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я.
    • Провести роз’яснювальну роботу з персоналом та здобувачами освіти щодо індивідуальних заходів профілактики та реагування на виявлення симптомів коронавірусної хвороби.
    • Інформувати класних керівників, вихователів, про стан здоров’я здобувачів освіти, які проживають у закладі протягом тижня.
    • У разі виявлення учня/вихованця з ознаками респіраторного захворювання, ізолювати його в окремому приміщенні до приїзду батьків або законних представників.
    • У разі підтвердження випадку коронавірусу в когось з учнів (вихованців) – вся група йде на самоізоляцію.
    • Розмістити інформацію (плакати/банери) про необхідність дотримання распіраторної гігієни та етикету кашлю.

 

  1. ЗДНР:
    • У розкладі занять передбачити початок і закінчення занять у різний час.
    • Обмежити пересування здобувачів освіти між навчальними кабінетами.
    • Передбачити можливість вносити зміни до термінів проведення канікул, початку та завершення навчальних семестрів з огляду на епідеміологічну ситуацію.

 

  1. ЗДГЧ:
    • Відчинити 3 входи до школи: І вхід – для 7-А, 7-Б, 9-А, 9-Б, 10 класів.

ІІ вхід  –  для 3-А, 4-А, 4-Б класів; ІІІ вхід  –  для 5-А, 5-Б, 8-А, 8-Б, 6-А, 6-Б класів.

  • Столи в їдальні розмістити на відстані 1,5 метра.

 

  1. ЗДВР:
    • Організувати харчування учнів за графіком
Зміни  І зміна (1-3 класи) ІІ зміна (4-6 класи) ІІІ зміна (7-10 класи)
Сніданок 8.15-8.35 7.40-8.00
Другий сніданок (у класах) 10.20-10.45 10.25-10.40 11.10-11.25
Обід 13.15-13.35 14.20-14.40 15.05-15.25
Вечеря 17.40-18.00 18.40-19.00 19.50-20.10

 

  1. Працівникам харчоблоку:
    • Працівники харчоблоку використовують засоби індивідуального захисту з розрахунку 1 маска на 3 години, рукавички змінювати після кожної дії (виробничого процесу на харчоблоці).
    • Приймати продукти за складеними схемами з максимальним уникненням контактів з постачальниками.
    • Усі продукти, які постачаються в оригінальній герметичній упаковці (молоко, молочно-кислі продукти, соки, консерви, олія тощо), промиваються під проточною водою, просушуються та укладаються на зберігання в коморі.
    • Після дезінфекції приміщення здійснюється обов’язкове провітрювання з одночасним відкриванням дверей та вікон впродовж 30 хвилин.
    • Видача готових страв здійснюється в спеціальному одязі, рукавичках та масках із суворим дотриманням графіку видачі їжі з максимальним уникненням контактів з іншими працівниками.
    • Працівники харчоблоку забезпечуються засобами особистої гігієни (рідке мило, паперові рушники, антисептики).
    • Санітарно-технічне обладнання (унітази, раковини) протирають двічі одним із дезінфікуючих розчинів або чистильно-дезінфікуючими засобами згідно із рекомендаціями із застосування.

 

  1. Технічним працівникам школи:

15.1. Після кожного заняття проводити провітрювання навчальних приміщень, проводити прибирання та дезінфекцію предметів у туалетних кімнатах.

15.2. Після закінчення навчальних занять та в кінці робочого дня проводити прибирання, очищеня та дезінфекцію поверхонь (ручки дверей, парти, стільці поручні, підвіконня).

15.3. Техпрацівники забезпечують поповнення відповідних ємностей у класах свіжою питною водою.

15.4. Робити вологе прибирання у приміщеннях, що задіяні в освітньому процесі.

15.5. Санітарно-технічне обладнання (унітази, раковини) протирають після кожної перерви одним із дезінфікуючих розчинів або чистильно-дезінфікуючими засобами згідно із рекомендаціями із застосування.

 

  1. Помічникам вихователів дошкільних груп:

16.1. Миття підлоги в усіх приміщеннях закладу, в тому числі групового осередку;

16.2. Миття туалетних кімнат із застосуванням дезінфікуючих розчинів;

16.3. Миття посуду та інвентарю з дотриманням правил обробки.

16.4. Обробку іграшок із застосуванням дезінфікуючих розчинів з наступним полосканням під проточною водою та сушінням на відкритому повітрі або на столах.

16.5. Проводити наскрізне або кутове провітрювання приміщень впродовж не менше 10 хв.

16.6. Проводити обробку дезінфікуючими засобами меблів, у тому числі шаф для одягу дітей і персоналу, обладнання, столів, опалювальних приладів, підвіконь, стін тощо 1 раз на день.

16.7. Дезінфікувати ручки дверей.

16.8. Прибирати коридори та маршові сходи із застосуванням дезінфікуючих розчинів.

 

  1. Двірники зобов’язані:

Здійснювати прибирання території та прогулянкових майданчиків на початку дня та перед вечірньою прогулянкою.

 

  1. Технічним працівникам спального корпусу:

18.1. Щодня проводити прибирання підлоги, столів на своїй ділянці, чистити та дезінфікувати поверхні загального користування

18.2. Утилізувати сміття суворо у відповідності до правил. У спальному корпусі має бути розміщений контейнер для використаних одноразових масок, серветок тощо.

18.3. Санітарно-технічне обладнання (унітази, раковини) протирають двічі на день, на І поверсі після кожної перерви,  одним із дезінфікуючих розчинів або чистильно-дезінфікуючими засобами згідно із рекомендаціями із застосування.

18.4. Після підйому проводити очищеня та дезінфекцію поверхонь у спальнях.

 

 

Заступник директора

з навчальної роботи                                          О.І.Санницька

 

Заступник директора

з виховної роботи                                                       О.Г.Пашковець